Klauzula RODO Fundacji Agencji Rozwoju Przemysłu

  1. Fundacja Agencji Rozwoju Przemysłu z siedzibą w Warszawie, ul. Nowy Świat 6/12,00-400 Warszawa („Fundacja”), oświadcza, iż jest administratorem danych osobowych
    w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej: „RODO”, w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych reprezentujących Beneficjenta oraz osób fizycznych wskazanych przez Beneficjenta jako osoby do kontaktu i inne osoby odpowiedzialne za wykonanie umowy darowizny zawartej w związku z akcją pomocową Fundacji dla najemców poszkodowanych
    w wyniku pożaru Kompleksu Handlowego Marywilska 44 w Warszawie („Pomoc”).
  2. Fundacja oświadcza, że powołała administratora bezpieczeństwa informacji wyznaczyła inspektora ochrony danych, o którym mowa w art. 37-39 RODO. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Fundacji: Fundacja Agencji Rozwoju Przemysłu,
    00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12.
  3. Dane osobowe osób, o których mowa w ust. 1, będą przetwarzane przez Fundację na podstawie:
    1. art. 6 ust.1 lit. b) RODO – w celu spełnienia wymogów kontraktowych (konieczność dysponowania danymi na potrzeby wykonania zawartej Umowy),
    2. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – w celu spełnienia wymogów ustawowych (konieczność wypełnienia przez Fundację obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawa),
    3. art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – z uwagi konieczność realizacji prawnie uzasadnionych interesów Fundacji
      w kategorii dane zwykłe - imię, nazwisko, funkcja i miejsce pracy, numer służbowego telefonu, służbowy adres email.
  4. Dane osobowe osób, o których mowa w ust. 1, nie będą przekazywane podmiotom trzecim, jednakże zgodnie z obowiązującym prawem Fundacja może przekazywać dane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Fundacji na podstawie umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych (np. doradcom, audytorom, świadczącym usługi IT) oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów (np. sądy, organy ścigania) – na podstawie posiadającego podstawę prawną żądania.
  5. Dane osobowe osób, o których mowa w ust. 1, nie będą przekazywane do państwa trzeciego (rozumianego jako państwo znajdujące się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, EOG), ani organizacji międzynarodowej w rozumieniu RODO.
  6. Dane osobowe osób, o których mowa w ust. 1, będą przetwarzane przez okres 5 (pięciu) lat od końca roku kalendarzowego, w którym Umowa zostanie wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np.: z uwagi na obowiązki archiwizacyjne, dochodzenie roszczeń lub inne wymagane przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
  7. Osobom, o których mowa w ust. 1, przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do ich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  8. Osobom, o których mowa w ust. 1, w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Podanie danych osobowych, o których mowa w ust. 1, było wymagane do udzielenie wsparcia finansowego przez Fundację w formie darowizny w związku z Pomocą.
  10. W oparciu o dane osobowe osób, o których mowa w ust. 1, Fundacja nie będzie podejmowała zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania w rozumieniu RODO.
  11. Beneficjent zobowiązuje się poinformować osoby, których dane osobowe mogą być przetwarzane w ramach realizacji procesu udzielanej Pomocy przez Fundację przed przekazaniem tych danych Fundacji, o treści niniejszego dokumentu.